Jeshtash sentään! Tämä kirjoitus julistaa: Kärsikää! Kuolkaa tylsyyteen, ihmiset! No, ei ole tarvis noteerata – säästätte siinä vain omaa aikaanne. ;D Olen siis kerännyt tähän blogimerkintään edistymiseni NaNo-projektini kanssa. Linklink NaNooni.

NaNo:n 24. päivä [tavoitteena 42900 sanaa]: Minun NaNo-projektini on valmis. Itse NaNo:a on jäljellä vielä liki kuusi päivää ja kuusi tuntia. Nyt on kyllä omituisen tyhjä olo - tässäkö se nyt oli? Minä en joutunut näkemään edes vaivaa. Syitä olen pohtinut jo aiemmin. Nyt minä odotan kovasti, että pääsen tutkimaan tätä Roskalaatikoksi nimeämääni, 73 sivun mittaista saavutustani ja toteamaan miten paljon paremminkin olisin voinut homman kotiin hoitaa. No, joka tapauksessa nyt mie olen kirjoittanut ne 50 000 sanaa ja todistanut itselleni, että kirjoittaminen ei ole sittenkään niin vaikeaa kuin mitä ennen NaNo:a ajattelin (olin myös varma etten tulisi ikinä selviämään NaNo:sta, kah, kuinka kävikään). Jatkan kuitenkin kirjoittamista tällä 1700 sanan päivätahdilla vielä marraskuun loppuun - en kykene luopumaan tästä noin vain. Sanoja on nyt siis 50114!

NaNo:n 25.päivä [tavoitteena 44600 sanaa]:Tänään oli upea kirjoitusfiilis ja sanoja syntyikin sellaiset reilut 2000, ellen sitten aivan väärin muista. Mitäs minä, pohdin sitä miksi minä en tässä iässä ja tässä elämän vaiheessa - näillä näkökannoilla - osaa kuvitellakaan hankkivani lapsia, päähenkilöni kautta tämä tapahtui. Ei liene niinkään yllätyksellistä, että päähenkilö on hyvin paljon minun kaltaiseni - tulsä ratkaisu minun mielestäni, mutta olihan sitä nyt kokeiltava miten se luonnistuisi. Aikaisemmissa tarinoinneissani on toki ollut mukana miespuolinen vastine minulle suhtautumiseltaan ihmisiin ja elämään ylensäkin, mutta koska hän on miespuolinen hänessä on myös huomattavasti poikkeavia puutteita - miksi minä oikeastaan selitänkään tätä? No, en mie tiijä. Väliäkö sillä ja joka tapauksessa; kasassa 53003 sanaa.

NaNo:n 26. päivä [tavoitteena 46300 sanaa]: Tästä päivästä tuli kaoottinen - olen jo muutaman päivän odotellut postilaatikkoon tilaamiani Disturbedin ja Entombedin cd:itä ja tänään ne suvaitsivat saapua (Linda ilmoitti myös, että Sakara Tour dvd oli tipahtanut heidän postilaatikkoonsa - hän siis tilasi sen minulle kun tilasi itselleen paidan). Joulu saapui aikaisin tänä vuonna. No, kaupan päällisiksi Kaveria ei jätetä-tapahtuman liput olivat myös tulleet myyntiin - piti nekin sitten tilata. 53 euroa maksoi se mielenrauha. No, mutta siis kirjoittamisesta nyt ei ole tullut oikein mitään - ajatukset ovat jossain aivan muualla. Jännittää, perkele. No, sanoja kertyi kaikesta ylimääräisestä häiriötekijästä huolimatta reippaat 55000.